main-banner-image main-banner-image

Dlaczego Inchcape

 

Jako istotne ogniwo łączące marki z konsumentami, naszym głównym celem jest tworzenie dynamicznego łańcucha wartości, mającego na celu wsparcie rozwoju naszych klientów. W ten sposób przyczynamy się do zapewnienia mobilności społecznościom na całym świecie; dziś, jutro i dla lepszej przyszłości.

Obejmując realizację, dystrybucję, finanse i sprzedaż detaliczną, działania Inchcape Polska pozycjonują firmę w niezrównanej pozycji na lokalnym rynku. 

 

single-image

Dystrybucja

Łańcuch wartości dystrybucji Inchcape składa się z sześciu kluczowych elementów, które zapewniają kompleksowe usługi „Różnicowanej Dystrybucji” dla naszych partnerów - producentów (OEM):

image-component

  1. Planowanie Produktu: Poprzez szeroką wiedzę rynkową, informowanie o planowaniu i projektowaniu nowych modeli, dostosowując się do potrzeb każdego rynku.

  2. Operacje Logistyczne: kompleksowe połączenia od portu lub granicy do salonu, usuwając obciążenie logistyczne dla naszych partnerów OEM.

  3. Marka i Marketing: rozwijanie propozycji i pozycjonowanie marki od ceny do promocji, maksymalizując udział w rynku dla naszych partnerów.

  4. Zarządzanie Kanałami: optymalizacja dotarcia i komunikacji do naszych klientów oraz zwiększanie konwersji poprzez spersonalizowany i dopasowany marketing.

  5. Usługi Detaliczne: wybór i mianowanie niezależnych dealerów, optymalizacja portfolio detalicznego na każdym rynku i wdrażanie sieci omnikanałowej dla sprzedaży nowych i używanych pojazdów oraz finansów i ubezpieczeń („F&I”).

  6. Usługi Posprzedażne: serwisowanie, warsztaty blacharsko-lakiernicze i części poprzez sieć detaliczną omnikanałową oraz dystrybucję wielomarkową części.

image-component

  1. Planowanie Produktu: Poprzez szeroką wiedzę rynkową, informowanie o planowaniu i projektowaniu nowych modeli, dostosowując się do potrzeb każdego rynku.

  2. Operacje Logistyczne: kompleksowe połączenia od portu lub granicy do salonu, usuwając obciążenie logistyczne dla naszych partnerów OEM.

  3. Marka i Marketing: rozwijanie propozycji i pozycjonowanie marki od ceny do promocji, maksymalizując udział w rynku dla naszych partnerów.

  4. Zarządzanie Kanałami: optymalizacja dotarcia i komunikacji do naszych klientów oraz zwiększanie konwersji poprzez spersonalizowany i dopasowany marketing.

  5. Usługi Detaliczne: wybór i mianowanie niezależnych dealerów, optymalizacja portfolio detalicznego na każdym rynku i wdrażanie sieci omnikanałowej dla sprzedaży nowych i używanych pojazdów oraz finansów i ubezpieczeń („F&I”).

  6. Usługi Posprzedażne: serwisowanie, warsztaty blacharsko-lakiernicze i części poprzez sieć detaliczną omnikanałową oraz dystrybucję wielomarkową części.

Nasz łańcuch wartości wyróżnia się spośród innych dzięki naszym inwestycjom w cyfrowe doświadczenie klienta, analizę danych, naszej globalnie połączonej platformie umożliwiającej spójne wdrażanie procesów na całym świecie oraz naszej głębokiej ekspertyzie na lokalnych rynkach.

Przemysł w transformacji

Świat zmienia się szybko, gdy społeczeństwo przechodzi do przyszłości bardziej cyfrowej i mniej intensywnej węglowo we wszystkich sektorach. Fizyczne salony pozostają istotne w podróży klienta, ale już nie są jedyną drogą, którą klienci mogą korzystać z ich potrzeb mobilności.

Od pewnego czasu wiemy, że kluczem jest omnichannel - stworzenie możliwości dostępu dla klientów do pełnej gamy naszych produktów i usług - od zakupu poprzez serwis posprzedażowy - w sposób, który im najbardziej odpowiada, online, offline i dowolnej kombinacji obu.

To podejście nie tylko jest korzystne dla klienta, ale zostało również opracowane dla nas, abyśmy mogli lepiej obsługiwać naszych partnerów OEM - budując nowe zdolności, systemy i procesy w Inchcape, abyśmy byli najlepiej umiejscowieni na rynku, aby stać się niekwestionowanym numerem jeden wyborem partnera dystrybucji dla producentów samochodów.

Powiązane strony

STRATEGIA

CEL